Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Παράλογο ή λογικό;

Μπήκε και ο Μάρτης, γδάρτης και παλουκοκαύτης! Μπήκε και η άνοιξη (λέμε τώρα) στις μέρες μας. Δε μου κάνει για τόσο εύστοχο αυτό. Είναι το άσχετο του θέματος. Τουλάχιστον έχει ηλιοφάνεια κι αυτό είναι το σχετικό. Το επίσης άσχετο είναι ο ταραμάς που θα στολίσει το αυριανό σαρακοστιανό γεύμα και το σχετικότατο είναι τα μπριζολάκια που θα τσακίσουμε σήμερα.
Μου αρέσει να παρατηρώ τα πάντα γύρω μου και να εστιάζω σε συμπεριφορές ανθρώπων. Τους ψυχαναλύω και φτιάχνω στο νου μου το ψυχογράφημα τους. Να 'ναι τόσο άσχετο άραγε τούτο; Νομίζω πως όχι γιατί με σώνει από τις κακοτοπιές αν και τελικά δεν τις αποφεύγω. Συνήθως τις εκτιμώ ιδιαίτερα γιατί μου χαρίζουν μαθήματα έστω κι αν είναι πονεμένα. Γι αυτό και τ' ονομάζω σχετικό.
Υποφέρουμε όλοι, οι μισοί ή κανείς; Άσχετο! Ο γενικός κανόνας λέει πως όλοι ακόμα κι αν είναι για λίγο. Σχετικό λοιπόν! Γιατί αλλοτριωνόμαστε τόσο πολύ σε δυσλειτουργικές σχέσεις και εγκλωβιζόμαστε εφόσον είναι ξεκάθαρο πως θα πληγωθούμε; Γιατί η απόρριψη μας οδηγεί στην αυτολύπηση. Νομίζουμε πως θα λάβουμε επιβεβαίωση και τότε όλα θα λάμψουν ως δια μαγείας.
Άσχετο. Σήμερα το μεσημέρι έχω τραπεζώματα, μετά έχω συνάντηση με φίλη και πιο μετά με παρέα για ξέφρενο αποκριάτικο γλέντι. Σχετικό, δε θα βάλω πισινό μέσα!
Επίσης σχετικότατο, δεν έχω μαζέψει το σπίτι και ούτε καν έχω μαγειρέψει για τους καλεσμένους μου! Σχετικό. Θα πάρω τροφή από την ταβέρνα του γείτονα, θα παραλείψω το σκούπισμα κάτω από τα έπιπλα και θα ξεσκονίσω μόνο ότι βλέπει η πεθερά!
Η μέρα είναι στολισμένη με ήλιο από τη μία κι ελαφρύ αεράκι από την άλλη. Εγώ εξακολουθώ να προσανατολίζομαι στο άσχετο και σχετικό και τελικά ακόμα ψάχνω απαντήσεις για ότι βιώνω το τελευταίο διάστημα. Παρατηρώ τον εαυτό μου και προσεγγίζω την πρόσχαρη επικοινωνία γράφοντας. Θέλω να μάθω την αλήθεια, θέλω να κατανοήσω. Είναι σχετικό αυτό; Είναι μήπως άσχετο να βασανίζω τον εγκέφαλο μου για να καταλάβω τους άλλους;
Η μόνη ελπίδα μου για να σταθώ αξιοπρεπώς στους μπελάδες, είναι το να καταπιαστώ με τη δημιουργία και να ζαλίζω όσους με διαβάζετε με τα άσχετα και σχετικά της ζωής μου και της ζωής σας.
Καλή μας τύχη λοιπόν!

Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου